vrijdag 27 juli 2012

feel good tips!♥

Hee lieve bloggers♥
Ik ga vandaag wat feelgood tips laten zien die bij mij altijd goed werken.
Iedereen heeft wel eens van die dagen dat je je bed niet uit wil komen, je bent net gedumpt door je vriendje, of ruzie met je vriendinnen. Misschien vind je jezelf wel verschrikkelijk. Ik hoop dat dit jullie een keer van pas zal komen.



Ben je benieuwd hoe ik mijn badfeeling- dagen overleef?
Lees dan verder!




Ten eerste ga ik opzoek naar wat feelgood plaatjes. Dat kunnen lieve diertjes of kindjes zijn, maar ook de meest hilarische foto's die ik samen met vriendinnen heb gemaakt. Ik schiet dat vanzelf in de lach. Dan voel ik me beter. Ook filmpjes terug kijken helpt!




 
 
Films helpen bij mij ook ook wanneer ik me rot voel. Die laten me eventjes alles vergeten en word ik even in een andere wereld gezogen.
Lekker nergens aandenken en bijv. lekker huilen of lachen bij je favo films!
 
In mijn geval zijn dat de twilight films:)
 
 

Als je vriendje het net heeft uitgemaakt, voel je je meetal ook niet geweldig....
Pak dan een lekkere gewelddadige actiefilm en denk bij ieder schot dat je hoort dat hij degene is die effe flink wordt neergeknald. Dit kan woede tot bedaren brengen en je hebt de kans je helemaal uit te leven.
Natuurlijk hoort bij het verwerken van een relatiebreuk ook een snack. Pak lekker iets te eten maar zorg dat je niet veeel te veel ongezond spul pakt.
Wat ik lekker vind is komkommer en paprika gemengd, met zout eroverheen.
En zo heb je wel meerdere lekkere, maar toch gezonde snacks voor de liefhebbers!





Als ik niet lekker in mijn vel zit, ben ik vaak bij vriendinnen te vinden. Ik ben meestal niet al te opelijk over mijn problemen maar af en toe is het fijn om getroost te worden door je vriendinnen.
Want in vriendschappen is het erg belangrijk dat je samen kan lachen en huilen.



Ben je erg onzeker, en vind je jezelf het grootste monster dat er is, bedenk dan dat je niet de enige bent.
Veel pubers hebben last van onzekerheid. Dat hoort er nu eenmaal bij.
Ik heb daar ook last van gehad, maar heb me er niet bij neegelegd.
Dit zijn een aantal tips die van pas kunnen komen.:

1. Kijk in de spiegel en let alleen om de dingen die je mooi vind aan jezelf. Want de dingen die je niet mooi of fijn vind hebben zich waarschijnlijk al meerdere malen afgespeeld in je hoofd,
Dus al het negatieve weg en zie hoe mooi je bent!

2. Schrijf alle dingen die je vervelend vind aan jezelf op (goedkoop, en vooral niet het eigendom van je ouders!!) servies en gooi die vervolgens op een veilige plek keihard op de grond. Probeer het af te sluiten en richt je op je positieve kanten! het is namelijk zo dat je opvalt, en al snel mooier wordt gezien als je dat zelf ook inziet. Je zult zien dat je complimetjes krijgt over je positieve houding en uitstraling :).

3. Vergelijk je niet met anderen. Misschien heeft dat meisje aan de overkant wel mooier haar of mooiere kleren, laat je er niet door onzeker maken! Jij bent goed genoeg van jezelf!


Hieronder staan twee liedjes die ik erg mooi vind en een duidelijke boodschap achter laat.

Who you are - Jessie J :

Beautiful - Christina Aguilera:


Ik hoop dat jullie dit een leuke post vinden, laat het me weten!
Ook wanneer je jijzelf nog feelgood tips hebt lijkt het me erg leuk om die te lezen!
groetjes Margot♥

 


6 opmerkingen:

  1. Leuke post ^^! Handig als ik ooit verdrietig ben!

    xxx Katy ^^!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. For God's sake I'm so amazed to accidentally stumble on your wonderful blog and of course I follow You :) I would be so happy if You like my blog too :)

    xx San,
    owlspassion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Totally lovin' this! ♡ Now I'm following you!
    PS. There's a giveaway on my blog - win 50$!

    http://kadik-babik.blogspot.com

    xx
    Kadik

    BeantwoordenVerwijderen