donderdag 9 augustus 2012

Lala Lita

Hee lieve bloggers :)
Ik heb vandaag een mini wishlist...
Ik wil namelijk heel graag Lita's
Maar ja wie niet!!! Ik vind deze schoenen echt helemaal het eindeeeee!!
Wil je mijn top 4 zien?
Lees dan verder!:





De geniale man die deze schoenen op de markt bracht is Jeffrey Campbell.
Alleen zijn de echte Lita's jammer genoeg heel erg duur....
Ik heb er een paar op mijn lijstje staan waarvan ik toch echt een paar moet kiezen.
( Ik ga wel een neppe variant zoeken. Die kunnen rond de 50 euro kosten, dus dat is dan wel weer handiger.)

1. Mijn favoriet is het paar met studs of spikes! Dat vind ik er echt heel stoer uitzien en je kan lekker combineren. Je hebt iets aparts, dat vind ik het leuke.






2. De Amerikaanse vlag print! Wie kent hem niet? Ik vind het echt heel moeilijk om te kiezen, vooral nadat ik deze ook had gezien.



3. Ik vind een lekker opvallend kleurtje ook altijd wel leuk. Maar het natuurlijk wel weer moeilijker te combineren...
Maar ik vind het wel leuk om het te combineren met casual. Bijv. eenbasic t-shirt met een blazer/ leren jasje. Dan is het leuk om er een opvallende schoen onder te dragen. Nog een felle kleur lippenstift en done :).




 
4. Nummer vier is eigenlijk een grappig paar.
Ik vind het heel leuk bedacht, maar zou het zelf niet dragen. maar wie weet een van jullie wel :)




Tot slot heb ik voor jullie twee sites, waar jullie (na even zoeken natuurlijk :)) neppe Lita's kunnen vinden.




Geniet nog van de laatste vakantie weekjes!!!
Mijn vlogende post zal een shoplog zijn van, met name, de vakantie :)

xoxo♥ Margot

7 opmerkingen:

  1. Ik vind eerlijkgezegd die van op de eerste twee fotootjes het leukst ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het echt supermooi, zeker die met studs, & die vlag! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind die met de studs het leukst maar zelf neem ik gewoon zwarte denk ik omdat ik het dan met meer kan combineren ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I'm so sorry but something on this computer disapprove me to see your blog :(:(

    BeantwoordenVerwijderen