vrijdag 14 september 2012

OOTD

lieve bloggers,
Laatst was ik wezen eten bij mijn lieve opaatje en omaatje. En natuurlijk was mijn nicht/ mede blogger er ook!
we hebben samen wat foto's gemaakt, die ik jullie wil laten zien!


 
Dit was mijn outfit van die dag:)
ik heb het jurkje gekregen van Aimee, en volgens mij kwam hij uit Parijs!
het is altijd leuk om spulletjes te krijgen van je oudere nicht of zus.
Zeker als diegene een hele leuke smaak heeft!
 

 
Het is wel leuk om te vertellen dat ik die dag helemaal vitage was.
Die schattige sandaaltjes heb ik samelijk van mijn oma gekregen. (Ze heeft ze zelf al 20 jaar!) Ze heeft ze zelf ook gedragen dus dat maakt ze best bijzonder. 




 
Hier zie je ze echt goed.
Ik vind die krullen echt onwijs mooi. Ik was opslag verliefd toen ik ze zag.
( Ja zo erg is het :P)
 





 
Nog even een leuke foto samen.
we gaan 22 sep. samen winkelen, dus jullie kunnen nog een leuke shoplog verwachten!
 
xoxo Margot♥
 
 

8 opmerkingen: